Om meg

Bildet mitt
I det gylne tiåret - over 60, pensjonert lærer, gift, 3 voksne barn, bor med Timmy som er en gammel hund på 13 år, ei katt ved navn Mona 14 år. Og ikke minst samme gubbe gjennom 35 år. :) Livsmotto: "Ta en dag om gangen". Vær takknemlig for det du har.

lørdag 12. november 2011

Høst

Hei igjen!

Hadde bare litt mer på hjertet. I dag er det antakelig siste dagen med barmark før snøen kommer. 

Stemorsblomstene på trappa blomstrer tappert fortsatt på grunn av den fine temperaturen vi har. Men nå meldes det om snø, så potta må vel lagres inne, tenker jeg.

Jeg har benytta oppholdsværet denne lørdagen til å demontere trampolina og lagre den + strømgjerdeporter og -tråd som ennå lå ute.


Yngstedatteren min har trosset influensaen og tatt en fin liten ridetur på jordene bak gården på islandshesten vår. Hørte hostinga hennes før jeg så ekvipasjen da de kom travende tilbake..

Hundene fikk også sine ønsker oppfylt på ettermiddagen, en fin tur etter veien i måneskinn.
Det er tidlig mørkt, kl. 16.30

En liten hverdagsrapport fra gårdens sysler. 
Hilsen Eva Annie

Ingen kommentarer: